Kandidaat | |
Geboortedatum | 24-01-1966 |
2013 - 2014 | BKB en Accountview | |
1999 - 2005 | Microsoft Office 2010; Word; Windows NT 4.0 &; Word, Wordperfect 5.2 voor Windows | |
1987 - 1988 | MBO; communicatie, administratief werk in organisaties | |
1978 - 1981 | ||
2011 | Wft-Schade | |
2010 | Wft-Schade | |
2008 | Time Well Spent | |
1978 | ||
2008 | Fraud-i | |
1998 | Assertiviteitstraining | |
1995 | Resultaatgericht denken en handelen |
03-2007 - 07-2013 |
Service Representative Insurance (Schadebehandelaar
Up to date houden van relatiebestand, postverwerking, aanspreekpunt en beoordelen schuldvraag en juistheid van nieuwe schademeldingen, het behandelen en afhandelen van lopende schades in het zakelijk segment op gebied van Motorrijtuigen; e.d., alle informatie verzamelen i.v.m. aanlevering verzekeraars, voortgang schadeverloop bewaken voor relaties en verzekeraars, agenda bijhouden, memo's maken, veelvuldig telefonisch en per e-mail contact met alle betrokken partijen (experts, reparateurs, relaties, opdrachtgevers, verhuurders, verzekeraars), dossiers afleggen/archiveren, bij betalingsachterstand relatie nabellen, geen dekking op de polis maar schades wel verhaald op de aansprakelijke partij(en) vanwege service overweging, het controleren op juistheid van schadevergoedingen, schadevergoedingen boeken en factureren naar de verzekeringnemer of via akte van cessie/ pandakte naar reparateur of verhuurder van landmateriaal, regelmatig emailverkeer naar hoofdkantoor UK en mondeling overleg in Engels, betrokken geweest bij opzetten controle schadeboekingsschema voor systeem Vienna, ondersteuning van buitendienst collega's en polisafdeling, regelmatig genotuleerd bij maandelijks werkoverleg, Klantenontvangst op kantoor bij eventuele probleemsituaties. Ondertekening bevoegdheid. 3 jaar geleden alle schadedossier in systeem CCS gezet en daarvoor handmatig dossiers behandeld. |
|
09-2006 - 02-2007 |
Financieel administratief medewerkster
Beheren van debiteurenlijst, boekingen maken, rapporten uitdraaien, signaleren achterstand, tussenpersonen rekening-courant aanpassingen, wanbetalers nabellen, urenregistratie bijhouden, beantwoorden van vragen van relaties en verzekeraars per e-mail en telefoon, versturen van facturen en aanmaningen. |
|
08-2006 - 09-2006 |
Administratief medewerkster verkoop onderdelen
Het bespreken/uitwerken en verzenden van offertes inzake scheepsonderdelen, verzamelen en invoeren van de financiële gegevens, het bijhouden van het relatiebestand, algemene secretariële werkzaamheden uitgevoerd. |
|
08-2005 - 08-2006 |
Logistiek Commercieel medewerkster
Telefonisch contact met relaties in binnen- en buitenland omtrent lopende orders en te verwachtte levertijden, orders opstellen, het behandelen van klachten en procedures. De te transporteren goederen organiseren via diverse transporteurs t.b.v. binnen- en buitenland. Telefonisch en schriftelijke orders verwerken in het daarvoor bestemde computersysteem en orders uit laten voeren door de werkplaats. Douanedocumenten vervaardigen i.v.m.export naar buitenland. Facturen maken in King en boekingen doorzenden naar de bank, postbehandeling, archiveren, up to date houden van relatiebestand notuleren in werkoverleg, agenda voor de baas bijhouden en afspraken inplannen. Ondertekening bevoegdheid. Klantenontvangst op kantoor, voor binnenlandse en buitenlandse chauffeurs controleren documenten en het aftekenen hiervan |
|
08-2004 - 06-2005 |
Backoffice medewerkster
Het overzetten van polissen van het ene naar het andere systeem en de aanpassingen doorvoeren die daarbij komt kijken, de polissen controleren en berekenen of het e.e.a. nog conform de afspraak is, de eventuele correcties aanpassen in het daarvoor bestemde computersysteem. |
|
01-2002 - 01-2004 |
Commercieel binnendienst adviseur
Het adviseren en afsluiten van alle voorkomende schadeverzekeringen, dagelijks telefonisch en schriftelijke correspondentie met relaties en verzekeraars, beoordelen van nieuwe aanvragen, offertes uitbrengen, voorlopige dekking verlenen, dagelijkse postbehandeling, nieuwe relatiedossiers aanmaken, factureren, archiveren van dossiers, polismutaties verwerken, aanspreekpunt bij schades voor relaties, agenderingen bijhouden en bewaken, aanspreekpunt voor relaties bij klachten en het oplossen daarvan, het controleren van de maatschappijpolissen en de mutaties van de verzekeraars. Ondertekening bevoegdheid. Ontvangst klanten op kantoor, vanwege verzekeringstechnische zaken. |
|
06-1991 - 01-2002 |
Junior sluiter/ Contract behandelaar
De contractbehandeling van; Beurs, Maatschappij en Volmachtpolissen, dagelijks telefonisch en schriftelijk onderhoud met de relaties en verzekeraars, het beoordelen van aanvragen, offertes maken, voorlopige dekkingen verlenen, afsluiten van verzekeringen, opmaken van Beurs- en Volmachtpolissen, het muteren van de polisgegevens, factureren, agenderen en afhandelen hiervan, aanspreekpunt voor klachten van klanten en het oplossen hiervan, ontbrekende gegevens opvragen bij relaties e/o verzekeraars, borderellen op juistheid controleren, de dagelijkse post behandelen, ondersteuning van collega's daar waar nodig. Ik ben betrokken geweest bij de digitale opzet van een eigen polis lay-out voor een nieuw automatiseringssysteem (SPM). |
|
10-1990 - 06-1991 |
Administratief medewerkster
Het uitwerken van de rapporten voor de rechters en het verzamelen van de gegevens hieromtrent |
|
02-1989 - 10-1990 |
Secretarieel/Administratief medewerkster
In het Engels telefonisch en schriftelijk onderhoud met het hoofdkantoor in Londen over de lading van hun schepen die aankwamen in de Rotterdamse haven. Rapporten afgeven in het Engels. Diverse Secretariële werkzaamheden. |